Хто такі ЗооБонус

Зоомагазин собі й зоомагазин, що може бути в ньому незвичайного? Так думають люди до знайомства з мережею магазинів ЗооБонус. Чому? Всідайтесь зручніше та послухайте історію про одну величну мрію, що стала реальністю.

Наприкінці 90-х нічого в Україні не було гаразд, а тим паче у ветеринарії. Ще не було Гуглу, щоб в нього спитати “як правильно доглядати за кошеням” або “чи треба цуценяті вітаміни для зубів”. До ветеринарних клінік, які більше нагадували невеличкі катувальні, заховані десь у глибині спальних районів, доходили з проблемами, а не з питаннями.

Саме в цей суворий і темний період, в одного ветеринарного лікаря Поліщука Андрія Володимировича виникла ідея — відкрити зоомагазин, в якому будуть працювати люди глибоко освідченні в особливостях догляду за домашніми тваринами. Не на рівні звичайного продавця, а на рівні спеціаліста з питань догляду за тваринами. Щоб кожен, хто звернеться до зоомагазину мав змогу отримати кваліфіковані та вичерпні відповіді на будь-які питання.

От так почалась історія становлення мережі магазинів для відповідальних господарів — ЗооБонус.
Від амбіційної ідеї, що виникла 1997 року ми пройшли величезний шлях і наразі ЗооБонус це:
  • 31 зоомагазин по всій території Україні.
    І це далеко не остаточна цифра. Адже ми хочемо бути ближче до наших клієнтів. Навіть у скрутні часи пандемії ми продовжуємо розвиватися і відчиняємо двері нових магазинів у різних куточках країни. А там де ще немає магазину фізично, завжди є можливість отримати консультацію онлайн або телефоном, замовивши все необхідне.
  • Товари для домашніх тварин преміум та суперпреміум класу.
    “Чимало кормів є й у найближчому супермаркеті, нащо ж витрачати час та кошти на корм преміум чи суперпреміум якості?” З такими питаннями вам точно треба завітати до найближчого Зообонус у гості. Бо різниця колосальна, а нюансів в залежності від типу тварини, її віку і породи стільки, що не вистачить і робочого дня, щоб все розповісти. Ми знаємо їх усі, тож і ви дізнаєтесь, коли долучитесь до нашої команди.

    За продукти, що представлені на поличках наших магазинів не доведеться червоніти — ми продаємо товари лише світових брендів, що мають сертифікати якості міжнародного зразка.
  • Понад 200 кваліфікованих співробітників.
    Повага та підтримка — ось основне кредо наших співробітників. Так, ми родина! Так, як у будь-який родині, бувають й чвари та непорозуміння. Але будь-який конфлікт вважаємо приводом подумати та переоцінити комунікаційні підходи. У великій родині важливе не відсутність конфліктів, а вміння швидко та конструктивно їх вирішувати.
  • Унікальна програма навчання та постійне підвищення скілів на тренінгах і семінарах.
    Окрім проходження навчання на початку своєї кар’єри у ЗооБонус, кожен співробітник має доступ до онлайн бібліотеки з всіма накопиченими за 25 років знаннями. Ми уважно слідкуємо не тільки за появою нових брендів та зоотоварів, а й тримаємо руку на пульсі ветеринарних питань. Тому щотижня онлайн проходять семінари з актуальних питань у сфері зообізнесу та ветеринарії для співробітників.
  • Корпоративна культура.
    Наша основна цінність — це любов та відповідальне ставлення до домашніх вихованців. Тому в ЗооБонус працюють тільки ті, хто поділяє цю любов та повагу до братів і сестер наших менших. Кожен співробітник ладен у будь-яку годину дня і ночі розповідати людям як важливо правильно доглядати за своїм улюбленцем. Навіть на вечірці, навіть у гостях в бабусі, навіть у черзі в Сільпо.

    Та не тільки працювати — ми полюбляємо і відпочивати разом. Протягом року ми не лінуємось проводити корпоративні заходи та тімбілдінги, щоб впізнавати співробітників в обличчя та мати щиру та доброзичливу атмосферу.
  • Всеукраїнський фестиваль “ZooBonus fest”.
    Щороку Зообонус збирає в гості всіх, хто любить тварин і піклується про них на всеукраїнський фестиваль “ZooBonus fest”. Яскраве свято має на меті формувати в українців культуру поваги та любові до світу живої природи. Завдяки насиченій розважальній програмі, фестиваль цікавий усій родині й ще можна долучитися до благодійних і освітніх програм.
Куди далі ми прокладаємо вектор нашого розвитку?
“Ніколи не зупинятись!” - навіть якщо будуть помилки, навіть коли страшно, адже в нас спільна і важлива мета. Тож наразі ми маємо намір:


відкрити магазини у всіх великих містах Києва;
знайти якомога більше однодумців, щоб нести знання та культуру поваги до домашніх тварин усюди;
максимально диджиталізувати спілкування з клієнтами, освоїти трендові канали для спілкування та реалізації нашої мети;
домовитись з Ілоном Маском про культурну експедицію наших вихованців на Марс.

To be continued…