Якщо продавець-консультант відмовився приймати повернення — будь ласка, заповніть коротку форму із зворотним зв'язком, і ми допоможемо вам повернути кошти.
Продавець-консультант зоомагазину має повернути вам кошти, які ви витратили на цей корм.
Якщо улюбленець відмовився їсти — не біда. Протягом 1–2 днів поверніть відкриту упаковку із залишком корму назад у той магазин, де ви його придбали. В упаковці має залишатися більше половини корму. Разом із залишком корму надайте в зоомагазин чек на покупку.
Спробуйте дати трохи нового корму вашому собаці чи коту. Якщо улюбленець їсть із задоволенням — згодом дайте йому решту корму відповідно до норми, вказаної на упаковці.
Придбайте корм зі спеціальною етикеткою «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ» в зоомагазині або онлайн. Не забудьте зберегти чек на покупку!
Як працює програма «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ»: