Програма лояльності "Гарантія якості"

Програма «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ» діє з 15.06 до 30.07
гарантія якості
Не буде їсти — повернемо гроші!
Ваш улюбленець звик до свого корму — це нормально. Але час від часу раціон потрібно змінювати, тому що ідеального корму не існує і чогось в ньому може не вистачати, а чогось може бути забагато. Ми знаємо, що новий смак — це завжди ризик: навіть якісний корм може йому не сподобатись. Саме тому ми створили програму «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ» — щоб ви могли сміливо дати спробувати новий, корисний корм без страху втратити гроші.
5
4
3
2
1
Якщо продавець-консультант відмовився приймати повернення — будь ласка, заповніть коротку форму із зворотним зв'язком, і ми допоможемо вам повернути кошти.
Продавець-консультант зоомагазину має повернути вам кошти, які ви витратили на цей корм.
Якщо улюбленець відмовився їсти — не біда. Протягом 1–2 днів поверніть відкриту упаковку із залишком корму назад у той магазин, де ви його придбали. В упаковці має залишатися більше половини корму. Разом із залишком корму надайте в зоомагазин чек на покупку.
Спробуйте дати трохи нового корму вашому собаці чи коту. Якщо улюбленець їсть із задоволенням — згодом дайте йому решту корму відповідно до норми, вказаної на упаковці.
Придбайте корм зі спеціальною етикеткою «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ» в зоомагазині або онлайн. Не забудьте зберегти чек на покупку!
Як працює програма «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ»:
Проблема з поверненням?
Ми на зв’язку! Заповніть форму – ми з вами зв’яжемось
Якщо виникли проблеми з поверненням, залиште Ваші контакти у службі підтримки:
Завантажити копію чека з оплати
Ми впевнені, що програма «ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ» допоможе вашому улюбленцю відкрити нові смаки — а ви отримаєте свої кошти назад, якщо новий корм йому не підійде.